Doğruluk ve Dayanışmanın Işığında Kerbela’dan Aşureye: Tugay’ın Dostluk Davası ve Toplumsal Barclaysi
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka’da, Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği’nin düzenlediği aşure programına katıldı. Yas-ı Matem orucunun ardından gerçekleşen buluşmada, birlik ve dayanışma temaları öne çıktı. Başkan Tugay, Hacı Bektaş-ı Veli’nin öğütlerinden hareketle, doğruluk ve iyiliğin toplumsal dokuyu güçlendirdiğini vurguladı. “Doğruluk dost kapısıdır,” sözünü anımsatarak, dostluğa ve kapıların birleşmesine ihtiyaç duyduğumuzu ifade etti. Bu mesaj, farklı inanç ve kültürlerden gelen yurttaşların birlikte yaşadığı İzmir için özellikle anlamlı bir çağrıydı.