Doğa Seferiyle Ormanı Korumaya Çağrı: İtfaiye Ekipleri 8 Kilometrelik Yürüyüşte Temizliği Ağırlıyor

Doğa Seferiyle Ormanı Korumaya Çağrı: İtfaiye Ekipleri 8 Kilometrelik Yürüyüşte Temizliği Ağırlıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi ekipleri, kurum aidiyetini güçlendirmek ve orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak amacıyla Malta Şelalesi mevkiinde bir doğa yürüyüşü düzenledi. Etkinliğe İtfaiye Dairesi Başkanı Yaşar Korkmaz ile şube müdürleri katıldı ve katılımcılar, eşsiz doğa manzarası eşliğinde yaklaşık 8 kilometrelik bir parkuru tamamladı.

Doğa Seferiyle Ormanı Korumaya Çağrı: İtfaiye Ekipleri 8 Kilometrelik Yürüyüşte Temizliği Ağırlıyor

Doğa yürüyüşü yalnızca bir spor etkinliği olarak kalmadı; yol boyunca karşılaşılan cam şişe, plastik atık ve diğer çöpler ekip üyeleri tarafından toplandı, temiz bir çevre için kararlı bir adım atıldı. Etkinliğin amacı, yaz aylarında doğaya verilen zararlı etkileri görünür kılmak ve yeşil alanların korunmasına yönelik bilinç oluşturmak olarak vurgulandı.

“DOĞAYI KORUMAK BİZİM GÖREVİMİZ” diye konuşan Şerife Güzel, İtfaiye Orman Köyleri ve Kırsal Alan Yangınları Müdahale Şube Müdürü, düzenli sporun ve orman yangınlarına karşı farkındalığın bir arada yürütülmesi gerektiğini söyledi. Gidiş-dönüş toplam 8 kilometrelik rotada yürüyüş ve çöp toplama ile toplumda çevre bilincinin güçlendirilmesini hedeflediklerini belirtti.

Doğa Seferiyle Ormanı Korumaya Çağrı: İtfaiye Ekipleri 8 Kilometrelik Yürüyüşte Temizliği Ağırlıyor

İtfaiye Eğitim Şube Müdürü Ömer Selçuk ise İzmir İtfaiyesi’nin spor faaliyetlerine ve doğanın temizliğine verdikleri önemi bir kez daha vurgulayarak, bu tür etkinliklerin ekip ruhunu pekiştirdiğini ifade etti.

Bir Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Yazılar